Klachtenprocedure
Ben je ergens niet tevreden over?
Ben je ergens niet tevreden over? Dan kun je een klacht indienen via de klachtenprocedure van GLOW & Sparkle.
1. Indienen van een klacht
Om je klacht te kunnen behandelen, vragen we je de volgende informatie mee te sturen:
-
Voor- en achternaam
-
Adres en woonplaats
-
Contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres)
-
Datum waarop je de klacht indient
-
Datum van aankoop van het product of de dienst
-
Een duidelijke omschrijving van de klacht
Je kunt je klacht indienen via het klachtenformulier onderaan deze pagina.
2. Behandeling van de klacht
GLOW & Sparkle neemt de klacht binnen vier weken in behandeling. We doen er alles aan om klachten op te lossen op een manier die zowel redelijk is als naar ieders tevredenheid.
Voorafgaand aan een beslissing onderzoekt GLOW & Sparkle de klacht zorgvuldig. Indien meer tijd nodig is, ontvang je binnen vier weken bericht met een nieuwe termijn.
3. Termijn voor indienen klachten
Een klacht dient te worden ingediend binnen 14 dagen nadat deze is ontstaan.
4. Reactietermijn na ontvangst van de klacht
Binnen 14 dagen krijg je van ons een bericht dat we je klacht hebben ontvangen en dat deze in behandeling is genomen.
5. Vertrouwelijkheid klachten
GLOW & Sparkle behandelt elke klacht zorgvuldig en met volledige aandacht voor de privacy van de klant.
6. Registratie van klachten
Schriftelijke klachten worden zorgvuldig bewaard en gedurende een periode van zes maanden gearchiveerd.
7. Geschillencommissie
Indien partijen er niet samen uitkomen, wordt de klacht in behandeling genomen door een onafhankelijke derde partij, de Geschillencommissie. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.
